Termeni și Condiții de Utilizare

 

Utilizarea site-ului www.bestgift.md , numit în continuare, „site”, „BESTGIFT.MD” sau „BESTGIFT”, implică acceptarea prevederilor cuprinse în compartimentul Termeni și Condiții, Comenzi și Retururi și Politica de livrare, prezentate în continuare.
În lipsa altor prevederi exprese între Părți, acest Contract prevede drepturile și obligațiile în raporturile dintre BESTGIFT, numită în continuare BESTGIFT sau BESTGIFT.MD și utilizatorii site-ului, numiți în continuare CLIENT sau CLIENȚI.
Înainte de a utiliza BESTGIFT, vă recomandăm să citiți cu atenție condițiile de utilizare. Folosind serviciile paginii web www.bestgift.md , Dumneavoastră sunteți de acord cu Condițiile de utilizare. În cazul în care nu sunteți de acord cu prevederile Contractului expuse pe site, Vă rugăm, să nu folosiți site-ul www.bestgift.md . BESTGIFT își rezervă dreptul de a modifica prevederile contractuale fără nici o notificare prealabilă. Cea mai recentă versiune a Contractului poate fi găsită accesând compartimentele enumerate mai sus.
Dacă doriți să deveniți un utilizator înregistrat/ membru BESTGIFT.MD, să comunicați cu alți utilizatori înregistrați/ membri și să utilizați serviciile BESTGIFT, Dvs. trebuie să studiați prezentul Contract și să indicați acceptarea condițiilor în timpul înregistrării. Conținutul site-ului web și informațiile oferite, precum și datele software și infrastructura, utilizate pentru transmiterea conținutului și a informațiilor sunt proprietatea BESTGIFT sau a afiliaților săi, furnizori și contractanți.
Prin crearea unui cont, înregistrarea, accesarea și utilizarea parolei personale sunteți responsabili pentru toate acțiunile care decurg din folosirea acestui cont. BESTGIFT nu este responsabil de erorile survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei.
Sunteți responsabil de păstrarea în siguranță a parolei de acces ca membru al acestui site și orice activitate desfășurată sub numele de utilizator al Dumneavoastră este integral în responsabilitatea Dumneavoastră.
Dacă sunteți autentificat, Dvs. veți rămâne conectat la sistem atât timp până când nu efectuați ieșirea, chiar dacă închideți browserul de navigare.
Pentru orice detalii sau nelămuriri, puteți să ne contactați folosind una dintre metodele prezente pe pagina de contact.

 

Modificarea Serviciului

Compania BESTGIFT are dreptul, în orice moment sau periodic, la necesitate, să modifice, să întrerupă, temporar și/ sau permanent, Serviciul în parte sau în totalitate, cu sau fără notificare. Dvs. sunteți de acord că Compania BESTGIFT nu este răspunzătoare față de Dvs. sau părți terțe pentru orice modificare, suspendare sau întrerupere a Serviciului.

 

Utilizarea conținutului

Puteți utiliza, copia și chiar printa conținutul de pe www.bestgift.md doar pentru utilizarea personală, lipsită de orice intenție de comercializare. Cu excepția celor de mai sus, conținutul BESTGIFT.MD nu poate fi reprodus, modificat, exploatat, indiferent de scopul comercial sau necomercial al acestei exploatări. Acțiunile de mai jos nu sunt permise decât dacă se obține în prealabil o aprobare scrisă din partea BESTGIFT.MD
Este interzisă utilizarea sistemelor de date informatice ale Companiei BESTGIFT pentru distribuirea materialelor nesolicitate, cu excepție în scop legitim de partajare a informațiilor. Încălcarea Condițiilor de Utilizare și regulilor care interzic distribuirea mesajelor nesolicitate poate duce la urmărire penală și lichidarea, fără notificare, a contului Dvs. de pe www.bestgift.md , precum și toate informațiile și itinerariile asociate acestora.
Dvs. sunteți de acord să nu utilizați site-ul web pentru:
1. a încărca, posta, trimite prin e-mail sau orice altă formă de conținut a materialelor care conțin viruși de software sau orice alt cod de computer, fișiere sau programe proiectate să întrerupă, să distrugă sau să limiteze funcționalitatea software, hardware sau echipamentul de telecomunicații;
2. încărcare, postare, descărcare, trimiterea prin e-mail sau orice altă formă de punere la dispoziție a conținutului ilegal, dăunător, amenințător, abuziv, de hărțuire, defăimător, vulgar, indecent, cu lezare a demnității, încălcarea intimității, cu conținut agresiv, dubioase privind motive rasiale, etnice sau de altă natură;
3. pentru împiedicarea sau încălcarea activității Serviciului, serverelor și rețelelor, conectate la Serviciu.
Compania BESTGIFT.MD și reprezentanții săi au dreptul să elimine orice încălcare a acestor condiții de utilizare sau orice formă a conținutului inadecvat. Dvs. sunteți de acord că trebuie să evaluați și să vă asumați toată responsabilitatea pentru utilizarea oricărui conținut, inclusiv încrederea în exactitatea, integralitatea și utilitatea unui astfel de conținut.

 

Frauda

Orice tentativă de accesare a datelor unui alt utilizator sau de a modifica datele de pe pagina web BESTGIFT.MD sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul va fi considerată tentativă de fraudă și va face obiectul unei plângeri la organele competente din Republica Moldova, împotriva celor care au încercat acest lucru.

 

Publicitatea și link-urile către site-urile terțe

BESTGIFT poate include legături și/ sau link-uri către alte site-uri.
Faptul că site-ul conține hyperlink-uri către astfel de site-uri web și site-uri mobile nu înseamnă că Compania BESTGIFT susține materialul postat sau anumită asociere cu administrația acestora. De asemenea, Dvs. recunoașteți și sunteți de acord cu faptul că BESTGIFT.MD nu poartă răspundere civilă sau de altă natură directă și indirectă pentru daunele și pierderile cauzate de facto sau în rezultatul utilizării sau încrederii în conținutul, bunurile sau serviciile oferite prin intermediul site-lui web sau mobile terțe.

 

 

Comenzi și returnări

 

Comenzi

Prin intermediului site-ului www.bestgift.md comenzile pot fi efectuate: online – urmând pas cu pas etapele de cumpărare și finalizare a comenzii; telefonic – la numărul de telefon +37378 77 00 55; sau prin e-mail – sales@bestgift.md. Toate comenzile sunt supuse acceptării și disponibilității, iar elementele din coșul Dvs. de cumpărături nu sunt rezervate și pot fi achiziționate de alți clienți.
Vă rugăm, să vă informați deplin asupra bunurilor care urmează să facă obiectul comenzii Dvs. Dacă în descrierea fiecărui produs nu sunt toate detaliile care fac diferența deciziei Dvs., Vă rugăm, să ne contactați la informația din pagina de Contacte. Vă atenționăm că pentru a vă decide cu exactitate asupra comenzii, trebuie să cunoașteți dimensiunile și/ sau cantitățile/ numărul de bucăți ale întregii compoziții, culoarea și/ sau combinațiile de culori ale compoziției și ale ambalajului, modalitatea de ambalare a produselor și decorațiunile.
În cazul în care optați pentru personalizarea produselor, Vă rugăm, să menționați despre aceasta în momentul plasării comenzii. Mențiunea ulterioară plasării comenzii nu poate fi procesată.
O comandă poate fi considerată confirmată către Client, doar după primirea unui mesaj de confirmare, pe adresa de e-mail furnizată la înregistrare, sau pe adresa de e-mail de pe care ați trimis comanda.
BESTGIFT oferă produse de vânzare aflate în stoc și disponibile pentru expediere din centrul nostru de distribuție. Cu toate acestea, ocazional, este posibil să așteptăm livrările de la furnizorii noștri. Totodată, puteți alege pur și simplu să vă înregistrați adresa de e-mail pentru a anunța sosirea mărfurilor selectate care nu sunt păstrate în stoc.
În cazul în care ați efectuat o plată în avans, rețineți că este posibil să nu putem furniza mărfurile sau produsele finite selectate plății în avans din cauza problemelor de producție sau a problemelor de verificare a calității identificate atunci când primim o comandă în stoc. În aceste circumstanțe, vă vom notifica prin e-mail și vom rambursa plata în avans pe cardul Dvs., în termen de 7 zile bancare, de la anunțarea că mărfurile au devenit indisponibile.
Referitor la varietatea și complexitatea produselor, vă informăm că am depus toate eforturile pentru a ne asigura că culorile sunt afișate cât mai exact posibil, iar pozele sunt cele reale ale produselor. Cu toate acestea, BESTGIFT nu poate garanta că monitorul computerului Dvs. va afișa cu acuratețe culoarea adevărată. Dacă aveți întrebări legate de culoarea unui element, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 078 77 00 55 sau prin e-mail, la adresa sales@bestgift.md înainte de a plasa comanda.
Stocurile produselor sunt actualizate zilnic. Pe pagina fiecărui produs puteți găsi detalii cu privire la disponibilitatea produsului în stocul nostru intern, conform mențiunilor: în stoc, la comandă, stoc epuizat.
ATENȚIE: Odată cu plasarea comenzii pe site-ul nostru, înțelegem că ați luat cunoștință, în totalitate, cu detaliile descrise mai sus sau ați cerut operatorilor noștri, fie prin apel telefonic, fie prin e-mail/ mesaj detaliile și caracteristicile importante ale produselor pentru Dvs. și că comanda efectuată corespunde solicitării Dvs.

 

Schimb și returnare

Dacă nu sunteți pe deplin mulțumit de produsul/ produsele noastre, Vă rugăm, să ne contactați în cel mai scurt timp și noi Vă vom returna banii.
Puteți solicita schimbul sau returul produselor achiziționate, în termen de maximum 3 zile calendaristice din clipa în care ați recepționat produsul și ați înaintat reclamația Dvs. Pentru a confirma data recepționării vă rugăm să păstrați documentul confirmativ de la curierul nostru.
Produsele returnate, în cazul în care sunt produse alimentare, deteriorate, nu includ materialele de ambalare, sunt murdare sau prezintă semne de modificare nu pot fi acceptate și vă vor fi returnate. Rambursarea banilor nu poate fi procesată până când produsele vor fi returnate și inspectate de către BESTGIFT.MD.
Returnarea produselor este valabilă în cazul în care Dvs. ați primit un cu totul alt produs, decât cel comandat pe site-ul nostru. În caz contrar, dacă produsul coincide în totalitate cu produsul vizualizat de Dvs. pe site și comandat ulterior, dar nu vă mai satisface pretențiile sau vă displace dimensiunea, culoarea, combinația accesoriilor, ambalajul, de care ați luat cunoștință anterior plasării comenzii, dar nu ați întreprins nimic atunci, nu veți putea efectua returnarea produsului/ produselor, iar noi nu vă vom putea returna banii.

ATENȚIE: Doar produsele pentru care nu ați solicitat serviciul de personalizare, pot fi returnare, dacă îndeplinesc și celelalte condiții enumerate mai sus, cu excepția cazului în care sunt defecte. Pentru a proceda la returnarea produselor, Vă rugăm să urmați următorii pași:
o împachetează produsul în ambalajul lui original; Ambalați produsele pe care doriți să le returnați – produsul, în punga sau cutia originală, trebuie pus în altă cutie astfel încât nici produsul, nici ambalajul să nu fie deteriorat. Dacă produsele alese pentru retur au fost însoțite de cadouri, trebuie returnate și acestea;
o obține un mesaj de confirmare trimițându-ne un e-mail la sales@bestgift.md, acest lucru este necesar pentru a putea procesa în termen cât mai scurt returul și a vă schimba produsul cu altul solicitat în loc sau pentru a vă returna banii;
o adăugați în colet certificatul de garanție (unde e cazul) și o copie a facturii;
o inserează codul de returnare în adresă, pe colet; adresa de returnare poate fi găsită pe pagina Contacte.
Returnarea se va face pe cheltuiala Clientului și Vă recomandăm să păstrați scrisoarea de transport.
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 7 zile bancare în contul din care a fost efectuată plata. În cazul în care plata a fost efectuată în numerar, returnarea sumei se va efectua prin virament bancar într-un cont indicat de Dvs.

ATENȚIE: Atât produsele returnate, cât și ambalajul acestora trebuie să fie în aceeași stare, în care au fost livrate, fără urme de utilizare. Produsul returnat trebuie să conțină etichetele intacte.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru repararea acestuia, dacă aceasta poate fi posibilă sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand.

 

Produse defecte sau deteriorate în momentul primirii comenzii

BESTGIFT.MD face tot posibilul ca produsele comandate de Dvs. să fie livrate fără defecte. În cazul în care primiți un produs defect, tot ce aveți de făcut este să contactați operatorul BESTGIFT în primele 24 de ore de la recepție, trimițându-ne o fotografie cu produsul la adresa sales@bestgift.md și vom înlocui produsul pe seama noastră. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la recepționarea prin curier, vă recomandăm sa refuzați recepția lor.

 

Produse neconforme livrate greșit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Dvs. va trebui să achitați diferența de preț, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

Niciun produs în coș.